Grupni treninzi

Grupni treninzi

Grupni treninzi vrlo su živ i dinamičan način vježbanja namijenjen prvenstveno onima koji osim treninga vole osjećaj zajedništva i druženje. Treninzi se odvijaju pod stručnim vodstvom iznimno kvalitetnih trenera u vrlo radnoj, ali i društvenoj atmosferi. Svakako isprobajte ovaj način vježbanja na koji se odlučuje sve više ljudi diljem svijeta. Dobra forma vam je zagrantirana!

Total Body Drill

TOTAL BODY DRILL – trening visokog intenziteta, koji na principu kružnog treninga te uz upotrebu rekvizita poput girja, konopa, medicinki, guma  itd., uključuje rad cijelog tijela. Namijenjen je ženama i muškarcima visoke razine fizičke spreme.

TRX®  Kettlebell

TRX® KETTLEBELL – jedinstveni način treninga uz pomoć TRX® traka i girja- rekvizita koji će poboljšati snagu i izdržljivost. TRX® trake su pričvršćene za strop, a koristi se gravitacija te snaga vlastitog tijela, Trening suspenzije na TRX®-u gradi funkcionalnu snagu tijela, ravnotežu i osnovnu stabilnost. Tehnike treninga suspenzije napravljene su tako da povežu tijelo u jedinstveni koordinirani sustav. Namijenjen je svim razinama fizičke spreme.

Interval Training

INTERVAL TRAINING – kombinacijom intervala visokog  s intervalima niskog ili srednjeg  intenziteta brže izgubite višak kilograma, poboljšajte snagu, tjelesnu izdržljivost i kondiciju. Namijenjen je srednjoj i visokoj razini fizičke spreme.

Boxing

BOXING – trening rekreativnog boksa prilagođen je svima, i rekreativcima i naprednijim vježbačima. Kroz određene setove vježbi, rad na fokuserima i vreći, vrlo brzo ćete izgraditi dobru formu, poboljšati kontrolu pokreta te se riješiti stresa. Treniranjem boksa pred svoje tijelo ćete staviti veće zahtjeve, pokrenuti svaki mišić u tijelu, poboljšati kondiciju, snagu i izdržljivost te motoriku. Trening kreće školom boksa, nakon čega slijedi rad na vreći, a potom rad na fokuserima te sparing, ovisno o spremnosti grupe. Namijenjen i ženama i muškarcima svih razina fizičke spreme.

Pilates

PILATES – specifičan sustav vježbi kojim ćete ojačati cijelo tijelo, poboljšati snagu i stabilnost, fleksibilnost, a ponajviše posturu tijela. Uz upotrebu rekvizita pomičete granice vlastite izdržljivosti u vrlo kratkom roku. Već nakon 5 treninga osjetit ćete razliku u tonusu mišića i držanju tijela. Namijenjen je svim razinama fizičke spreme.

MetaFit

METAFIT – oblik treninga gdje je prisutan “after burn” efekt, kod kojeg učinak vježbi djeluje i nakon nekoliko sati!
Prvi dio treninga je metabolički (META): podizanje pulsa, dinamičko zagrijavanje, sprintevi, drillovi i brze repeticije.
Drugi dio treninga (FIT) odnosi se na vježbe snage te vježbe za jačanje mišića CORE-a.
Ovo je definitivno drugačiji grupni trening, intenzivan, raznolik i vrlo učinkovit!

Wake Up Workout

WAKE UP WORKOUT – idealna kombinacija intenzivnih vježbi koje čine smislenu cjelinu za sve mišićne skupine na osnovu kružnog treninga. Prvih 20 min aerobnog treninga razbudit će vaše tijelo i dovesti vas u aerobnu zonu, a ostatak treninga će vježbama snage aktivirati glavne mišićne skupine. Ovom vrstom treninga gubite veliki broj kalorija, uz postizanje mišićnog tonusa i lijepo oblikovanog tijela, a jutarnjim vježbanjem ćete ubrzati metabolizam i održati visoku razinu energije za cijeli dan.

Booty Core

BOOTY CORE – trening srednjeg intenziteta, bez koreografije, kojim ćete, uz motivirajuću glazbu, oblikovati i učvrstiti mišiće stražnjice, nogu, leđa i trbuha. Uz pomoć različitih rekvizita (step klupice, nožni utezi, šipke, gume, lopte) te specifičan koncept vježbi ciljano djeluje na oblikovanje i učvršćivanje ‘kritičnih’ dijelova tijela. Namijenjen je svim razinama fizičke spreme.

Step Aerobic

STEP AEROBIC – step aerobik koji će vas osvojiti, ali i dobro oznojiti plesnim koracima, zanimljivom koreografijom i motivitrajućom glazbom.

Body Styling

BODY STYLING – trening snage i izdržljivosti uz glazbu, bez koreografije, aktivira sve mišićne skupine, a uz zanimljive vježbe i različite rekvizite ciljano djeluje na tonizaciju i učvršćivanje mišića cijelog tijela. Namijenjen je svim razinama fizičke spreme.

Yoga

YOGA – drevna disciplina koja sjedinjuje fizičku, mentalnu i duhovnu praksu u jednu harmoničnu cjelinu, a cilj joj je transformirati duh i tijelo. Vježbanjem yoge riješit ćete se bolova u tijelu, od kojih je većina uzrokovana prekomjernim sjedenjem, povećat ćete svoje radne sposobnosti, poboljšati koncentraciju i disanje te početi otkrivati svoje skrivene snage. Namijenjena je svim razinama fizičke spreme i svim dobnim skupinama

Lift & Burn

LIFT & BURN – Trening snage koji vas, uz pomoć različitih vrsta utega i veći broj ponavljanja, vrlo brzo dovodi do aerobne zone, pospješujući sagorjevanje potkožnog masnog tkiva . Namijenjen je svim razinama fizičke spreme.

Get Functional

GET FUNCTIONAL – trening u kojem je u jednoj vježbi uključeno više mišićnih skupina. Pokreti u funkcionalnom treningu aktiviraju odjednom više mišića gornjeg i donjeg dijela tijela nego u klasičnom treningu snage. Takav tip treninga i aktivacije mišića sličniji je svakodnevnom obavljanju fizičkih radnji, a idealan je za sve koji žele da im tijelo funkcionira bolje tijekom dana!