Grupni treninzi

Grupni treninzi vrlo su živ i dinamičan način vježbanja namijenjen prvenstveno onima koji osim treninga vole osjećaj zajedništva i druženje. Treninzi se odvijaju pod stručnim vodstvom iznimno kvalitetnih trenera u vrlo radnoj, ali i društvenoj atmosferi. Svakako isprobajte ovaj način vježbanja na koji se odlučuje sve više ljudi diljem svijeta. Dobra forma vam je zagrantirana!

Total Body Drill

TOTAL BODY DRILL – trening visokog intenziteta, koji na principu kružnog treninga te uz upotrebu rekvizita poput girja, konopa, medicinki, guma  itd., uključuje rad cijelog tijela. Namijenjen je ženama i muškarcima visoke razine fizičke spreme.

TRX®  Kettlebell

TRX® KETTLEBELL – jedinstveni način treninga uz pomoć TRX® traka i girja- rekvizita koji će poboljšati snagu i izdržljivost. TRX® trake su pričvršćene za strop, a koristi se gravitacija te snaga vlastitog tijela, Trening suspenzije na TRX®-u gradi funkcionalnu snagu tijela, ravnotežu i osnovnu stabilnost. Tehnike treninga suspenzije napravljene su tako da povežu tijelo u jedinstveni koordinirani sustav. Namijenjen je svim razinama fizičke spreme.

Interval Training

INTERVAL TRAINING – kombinacijom intervala visokog  s intervalima niskog ili srednjeg  intenziteta brže izgubite višak kilograma, poboljšajte snagu, tjelesnu izdržljivost i kondiciju. Namijenjen je srednjoj i visokoj razini fizičke spreme.

Boxing

BOXING – trening rekreativnog boksa prilagođen je svima, i rekreativcima i naprednijim vježbačima. Kroz određene setove vježbi, rad na fokuserima i vreći, vrlo brzo ćete izgraditi dobru formu, poboljšati kontrolu pokreta te se riješiti stresa. Treniranjem boksa pred svoje tijelo ćete staviti veće zahtjeve, pokrenuti svaki mišić u tijelu, poboljšati kondiciju, snagu i izdržljivost te motoriku. Trening kreće školom boksa, nakon čega slijedi rad na vreći, a potom rad na fokuserima te sparing, ovisno o spremnosti grupe. Namijenjen i ženama i muškarcima svih razina fizičke spreme.

Pilates

PILATES – specifičan sustav vježbi kojim ćete ojačati cijelo tijelo, poboljšati snagu i stabilnost, fleksibilnost, a ponajviše posturu tijela. Uz upotrebu rekvizita pomičete granice vlastite izdržljivosti u vrlo kratkom roku. Već nakon 5 treninga osjetit ćete razliku u tonusu mišića i držanju tijela. Namijenjen je svim razinama fizičke spreme.

Power Pilates

POWER PILATES – podignite svoju pilates tehniku na višu razinu uz pilates vježbe jačeg intenziteta. U kombinaciji s vježbama snage i uz upotrebu raznih rekvizita (lopte, utezi, gume, obruč) poboljšava posturu tijela i fleksibilnost, jača mišiće trbuha i leđa te poboljšava cjelokupno stanje organizma. Namijenjen je ženama i muškarcima srednje i visoke razine fizičke spreme.

Morning Workout

MORNING WORKOUT – idealna kombinacija intenzivnih vježbi koje čine smislenu cjelinu za sve mišićne skupine. Prvih 20 min aerobnog treninga razbudit će vaše tijelo i dovesti vas u aerobnu zonu, a ostatak treninga će vježbama snage aktivirati glavne mišićne skupine. Ovom vrstom treninga gubite veliki broj kalorija, uz postizanje mišićnog tonusa i lijepo oblikovanog tijela, a jutarnjim vježbanjem ćete ubrzati metabolizam i održati visoku razinu energije za cijeli dan.

Booty Core

BOOTY CORE – trening srednjeg intenziteta, bez koreografije, kojim ćete, uz motivirajuću glazbu, oblikovati i učvrstiti mišiće stražnjice, nogu, leđa i trbuha. Uz pomoć različitih rekvizita (step klupice, nožni utezi, šipke, gume, lopte) te specifičan koncept vježbi ciljano djeluje na oblikovanje i učvršćivanje ‘kritičnih’ dijelova tijela. Namijenjen je svim razinama fizičke spreme.

Step Aerobic

STEP AEROBIC – step aerobik koji će vas osvojiti, ali i dobro oznojiti plesnim koracima, zanimljivom koreografijom i motivitrajućom glazbom.

Body Styling

BODY STYLING – trening snage i izdržljivosti uz glazbu, bez koreografije, aktivira sve mišićne skupine, a uz zanimljive vježbe i različite rekvizite ciljano djeluje na tonizaciju i učvršćivanje mišića cijelog tijela. Namijenjen je svim razinama fizičke spreme.

Yoga

YOGA – drevna disciplina koja sjedinjuje fizičku, mentalnu i duhovnu praksu u jednu harmoničnu cjelinu, a cilj joj je transformirati duh i tijelo. Vježbanjem yoge riješit ćete se bolova u tijelu, od kojih je većina uzrokovana prekomjernim sjedenjem, povećat ćete svoje radne sposobnosti, poboljšati koncentraciju i disanje te početi otkrivati svoje skrivene snage. Namijenjena je svim razinama fizičke spreme i svim dobnim skupinama

Pump & Tone

PUMP & TONE – jedinstveni trening snage i mišićne izdržljivosti za cijelo tijelo u kojem, kroz 55 minuta, opterećujete sve mišićne skupine korsteći šipku, utege i step klupicu. Koristeći male težine i veliki broj ponavljanja ova vrsta treninga izvrsno djeluje na gubitak potkožnog msanog tkiva, poboljšava izdržljivost te oblikuje i definira tijelo. O intenzitetu svaki vježbač odlučuje individualno određivanjem svojeg opterećenja.

Fat Burning

FAT BURNING – aerobni trening visokog intenziteta, u kojem, uz vlastito tijelo kao rekvizit, sagorijevate veliki broj kalorija. Počevši od niskog i srednjeg intenziteta, a završavajući s visokim intenzitetom, dovodite tijelo u aerobnu zonu te povećavate kondiciju i izdržljivost. Namijenjen je ženama i muškarcima visoke razine fizičke spreme.

Get Functional

GET FUNCTIONAL – funkcionalan trening srednjeg intenziteta koji uključuje rad cijelog tijela. Bazira se na vježbama stabilnosti trupa te učenju pravilnog izvođenja osnovnih vježbi poput čučnja, mrtvog dizanja, veslanja itd. Namijenjen je svim razinama fizičke spreme.