Grupni treninzi

Grupni treninzi vrlo su živ i dinamičan način vježbanja namijenjen prvenstveno onima koji osim treninga vole osjećaj zajedništva i druženje. Treninzi se odvijaju pod stručnim vodstvom iznimno kvalitetnih trenera u vrlo radnoj, ali i društvenoj atmosferi. Svakako isprobajte ovaj način vježbanja na koji se odlučuje sve više ljudi diljem svijeta. Dobra forma vam je zagrantirana!


Functional Drill

FUNCTIONAL DRILL – funkcionalan trening koji na principu kružnog treninga i uz upotrebu rekvizita poput girji, konopa, TRX-a, medicinki, guma, klupica, Bosu lopte itd. uključuje rad cijelog tijela. Namijenjen je ženama i muškarcima visoke razine fizičke spreme.

TRX® 

TRX® Suspension Training™ – jedinstveni način treninga uz pomoć TRX® traka koje su pričvršćene za strop, u kojem se koristi gravitacija te snaga vlastitog tijela. Trening suspenzije na TRX®-u gradi funkcionalnu snagu tijela, ravnotežu i osnovnu stabilnost. Tehnike treninga suspenzije napravljene su tako da povežu tijelo u jedinstveni koordinirani sustav. Namijenjen je svim razinama fizičke spreme.

Interval Training

INTERVAL TRAINING – kombinacijom intervala visokog  s intervalima niskog ili srednjeg  intenziteta brže izgubite višak kilograma, poboljšajte snagu, tjelesnu izdržljivost i kondiciju. Namijenjen je srednjoj i visokoj razini fizičke spreme.

Boxing

BOXING – trening rekreativnog boksa prilagođen je svima, i rekreativcima i naprednijim vježbačima. Kroz određene setove vježbi, rad na fokuserima i vreći, vrlo brzo ćete izgraditi dobru formu, poboljšati kontrolu pokreta te se riješiti stresa. Treniranjem boksa pred svoje tijelo ćete staviti veće zahtjeve, pokrenuti svaki mišić u tijelu, poboljšati kondiciju, snagu i izdržljivost te motoriku. Trening kreće školom boksa, nakon čega slijedi rad na vreći, a potom rad na fokuserima te sparing, ovisno o spremnosti grupe. Namijenjen i ženama i muškarcima svih razina fizičke spreme.

Pilates Plus

PILATES PLUS – specifičan sustav vježbi kojim ćete ojačati cijelo tijelo, poboljšati snagu i stabilnost, fleksibilnost, a ponajviše posturu tijela. Uz upotrebu rekvizita te određenih vježbi stabilnosti pomičete granice vlastite izdržljivosti u vrlo kratkom roku. Već nakon 5 treninga osjetit ćete razliku u tonusu mišića i držanju tijela. Namijenjen je svim razinama fizičke spreme.

Power Pilates

POWER PILATES – podignite svoju pilates tehniku na višu razinu uz pilates vježbe jačeg intenziteta. U kombinaciji s vježbama snage i uz upotrebu raznih rekvizita (lopte, utezi, gume, obruč) poboljšava posturu tijela i fleksibilnost, jača mišiće trbuha i leđa te poboljšava cjelokupno stanje organizma. Namijenjen je ženama i muškarcima srednje i visoke razine fizičke spreme.

Wake Up Workout

WAKE UP WORKOUT – idealna kombinacija intenzivnih vježbi koje čine smislenu cjelinu za sve mišićne skupine. Prvih 20 min aerobnog treninga razbudit će vaše tijelo i dovesti vas u aerobnu zonu, a ostatak treninga će vježbama snage aktivirati glavne mišićne skupine. Ovom vrstom treninga gubite veliki broj kalorija, uz postizanje mišićnog tonusa i lijepo oblikovanog tijela, a jutarnjim vježbanjem ćete ubrzati metabolizam i održati visoku razinu energije za cijeli dan.

Bootylicious

BOOTYLICIOUS – trening srednjeg intenziteta, bez koreografije, kojim ćete, uz motivirajuću glazbu, oblikovati i učvrstiti mišiće stražnjice i nogu, a uz korištenje različitih rekvizita (step klupice, nožni utezi, šipke, gume, lopte) te specifičan koncept vježbi ciljano djeluje na oblikovanje i učvršćivanje ‘kritičnih’ dijelova tijela. Namijenjen je svim razinama fizičke spreme.

Step Challenge

STEP CHALLENGE – step aerobik koji će vas osvojiti, ali i dobro oznojiti plesnim koracima, zanimljivom koreografijom i motivitrajućom glazbom.

Total Body Workout

TOTAL BODY WORKOUT – trening snage i izdržljivosti uz glazbu, bez koreografije, aktivira sve mišićne skupine, a uz zanimljive vježbe i različite rekvizite ciljano djeluje na tonizaciju i učvršćivanje mišića. Namijenjen je svim razinama fizičke spreme.

Yoga

YOGA – drevna disciplina koja sjedinjuje fizičku, mentalnu i duhovnu praksu u jednu harmoničnu cjelinu, a cilj joj je transformirati duh i tijelo. Vježbanjem yoge riješit ćete se bolova u tijelu, od kojih je većina uzrokovana prekomjernim sjedenjem, povećat ćete svoje radne sposobnosti, poboljšati koncentraciju i disanje te početi otkrivati svoje skrivene snage. Namijenjena je svim razinama fizičke spreme i svim dobnim skupinama

Pump & Tone

PUMP & TONE – jedinstveni trening snage i mišićne izdržljivosti za cijelo tijelo u kojem, kroz 55 minuta, opterećujete sve mišićne skupine korsteći šipku, utege i step klupicu. Koristeći male težine i veliki broj ponavljanja ova vrsta treninga izvrsno djeluje na gubitak potkožnog msanog tkiva, poboljšava izdržljivost te oblikuje i definira tijelo. O intenzitetu svaki vježbač odlučuje individualno određivanjem svojeg opterećenja.

Cardio Fit

CARDIO FIT – aerobni trening visokog intenziteta, bez plesnih pokreta, u kojem, uz vlastito tijelo kao rekvizit, sagorijevate veliki broj kalorija. Počevši od niskog i srednjeg intenziteta, a završavajući s visokim intenzitetom, dovodite tijelo u aerobnu zonu te povećavate kondiciju i izdržljivost. Namijenjen je ženama i muškarcima visoke razine fizičke spreme.

Lift & Burn

LIFT & BURN – trening snage i izdržljivosti koji vas, uz pomoć različitih vrsta utega i veći broj ponavljanja, vrlo brzo dovodi do aerobne zone, pospješujući sagorjevanje potkožnog masnog tkiva. Namijenjen je svim razinama fizičke spreme.