Opis grupnih treninga

Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email

 

pull-combo-workout-move-w72

Nadamo se da ste spremni, jer od ponedjeljka 01.09. punom parom kreću naši grupni treninzi!

Kao što znate, uveli smo dosta novih grupnih treninga, pa ovdje pročitajte ponešto o svakom i odaberite onaj najbolji za sebe! 🙂

BODY STYLING – trening snage koji uključuje sve mišićne skupine, ciljano djeljuje na redukciju potkožnog masnog tkiva te definiciju mišića

INTERVAL TRAINING – kombinacija intervala visokog s intervalima niskog intenziteta; pospješuje izgaranje velikog broja kalorija, snagu, izdržljivost te kondiciju

POWER PUMP – koreografirani trening snage za cijelo tijelo u kojem kroz sat vremena opterećujete sve mišićne skupine koristeći šipku i utege

ABS & BOOTY – trening snage za definiciju i oblikovanje ‘kritičnih’ dijelova tijela; ciljane vježbe za noge, stražnjicu i trbuh

FATBURNING – aerobni trening visokog intenziteta i jednostavnih pokreta; idealan za izgaranje masti te poboljšanje općeg kondicijskog stanja

FUNCTIONAL DRILL – funkcionalni trening za cijelo tijelo na principu kružnog treninga, uz upotrebu raznih rekvizita (girje, konopi, lopte, gume, klupice)

POWER PILATES – pilates vježbe jačeg intenziteta, poboljšava posturu tijela, jača mišiće trbuha i leđa te poboljšava cjelokupno stanje organizma

PILATES MIX – trening klasičnog pilatesa uz upotrebu raznih rekvizita (lopte, gume…)

PURE STRETCH – trening dubinskog istezanja i opuštanja cijelog tijela, idealan nakon treninga jačeg intenziteta

BODY CONTROL – trening niskog intenziteta koji kombinira vježbe snage, YOGE, pilatesa i istezanja, poboljšava statičku snagu i kontrolu tijela te utječe na izduživanje mišića

INSANITY – samo ime kaže – LUDILO!; visoko intenzivni trening u kojem gubite i do 1000 kcal. Ako želite brze rezultate i potpuno novo tijelo ovo je idealni trening za vas

POWER YOGA –  izazovan i fizički zahtjevan stil vježbanja koji specifičnom spregom pokreta i daha u fluidnom slijedu yogijskih položaja gradi snagu i gipkost tijela te izoštrava koncentraciju. Otvara energetske tokove, pridonosi zdravlju krvožilnog i koštanog sustava te otklanja posljedice stresa.

YOGA – vježbanjem yoge riješit ćete se bolova u tijelu, od kojih su neki uzrokovani prekomjernim sjedenjem, povećat ćete svoje radne sposobnosti i kondiciju, poboljšati koncentraciju i disanje i počet ćete otkrivati svoje skrivene snage. Ovu yogu preporučamo početnicima.

TRX – Jedinstveni način treninga koristi se gravitacijom te snagom vašeg tijela, a moguće je izvesti zaista pozamašan broj vježbi. Trening suspenzije na TRX-u gradi istinski funkcionalnu snagu i poboljšava fleksibilnost, ravnotežu i osnovnu stabilnost. Tehnike treninga suspenzije napravljene su da povežu tijelo u jedinstveni koordinirani sistem.