GRUPNI TRENING

Grupni treninzi vrlo su živ i dinamičan način vježbanja namijenjen prvenstveno onima koji osim treninga vole osjećaj zajedništva i druženje. Treninzi se odvijaju pod stručnim vodstvom iznimno kvalitetnih trenera u vrlo radnoj, ali i društvenoj atmosferi. Svakako isprobajte ovaj način vježbanja na koji se odlučuje sve više ljudi diljem svijeta. Dobra forma vam je zagrantirana!

FAT BURNING

Trening visokog intenziteta, koji vas vrlo brzo dovodi u aerobnu zonu, a uz upotrebu različitih rekvizita uključuje rad cijelog tijela. Namijenjen je ženama i muškarcima visoke razine fizičke spreme.

TRX®

Jedinstveni način treninga uz pomoć TRX® suspenzijskih traka. TRX® trake su pričvršćene za strop, a koristi se gravitacija te snaga vlastitog tijela. Trening suspenzije na TRX®-u gradi funkcionalnu snagu tijela, ravnotežu i osnovnu stabilnost. Tehnike treninga suspenzije napravljene su tako da povežu tijelo u jedinstveni koordinirani sustav. Namijenjen je svim razinama fizičke spreme.

INTERVAL TRAINING

Kombinacijom intervala visokog  s intervalima niskog ili srednjeg  intenziteta brže izgubite višak kilograma, poboljšajte snagu, tjelesnu izdržljivost i kondiciju. Namijenjen je srednjoj i visokoj razini fizičke spreme.

FULL BODY BURN

Visoko intenzivan trening sastavljen od simultano kombiniranih kompleksnih i izoliranih vježbi. Cilj treninga je oblikovanje tijela s utjecajem na razvoj snage, izdržljivosti i koordinacije. Uvodni dio sastoji se od dinamičkog zagrijavanja, u glavnom dijelu treninga izvode se vježbe s vlastitom težinom i različitim rekvizitima kroz setove, a u završnom dijelu uživajte u opuštanju i istezanju. 

PILATES

Specifičan sustav vježbi kojim ćete ojačati cijelo tijelo, poboljšati snagu i stabilnost, fleksibilnost, a ponajviše posturu tijela.   Naglasak je na jačanju i stabilizaciji centralnog dijela tijela – trbuh, leđa, zdjelični pojas. Već nakon 5 treninga osjetit ćete razliku u tonusu mišića i držanju tijela. Namijenjen je svim razinamafizičke spreme.

BEACH BODY

Pripremite svoje tijelo za ljetne mjesece! Ovaj kružno intervalni trening ubrzat će razgradnju masnog tkiva, istopiti suvišne kilograme i dovesti vas u top formu!

WAKE UP WORKOUT

Idealna kombinacija intenzivnih vježbi koje čine smislenu cjelinu za sve mišićne skupine na osnovu kružnog treninga. Prvih 20 min aerobnog treninga razbudit će vaše tijelo i dovesti vas u aerobnu zonu, a ostatak treninga će vježbama snage aktivirati glavne mišićne skupine. Ovom vrstom treninga gubite veliki broj kalorija, uz postizanje mišićnog tonusa i lijepo oblikovanog tijela, a jutarnjim vježbanjem ćete ubrzati metabolizam i održati visoku razinu energije za cijeli dan.

ABS & BOOTY TONING

Trening srednjeg intenziteta, kojim ćete, uz motivirajuću glazbu, oblikovati i učvrstiti mišiće stražnjice, nogu i trbuha. Uz pomoć različitih rekvizita (step klupice, šipke, gume) te specifičan koncept vježbi, ovaj trening ciljano djeluje na oblikovanje i učvršćivanje ‘kritičnih’ dijelova tijela. Namijenjen je svim razinama fizičke spreme.

STEP CHALLENGE

Step aerobik koji će vas osvojiti, ali i dobro oznojiti plesnim koracima, zanimljivom koreografijom i motivitrajućom glazbom.

TOTAL BODY TONING

Trening snage i izdržljivosti za cijelo tijelo, aktivira sve mišićne skupine, a uz ciljane vježbe, motivirajuću glazbu i različite rekvizite ciljano djeluje na tonizaciju i učvršćivanje mišića cijelog tijela. Namijenjen je svim razinamafizičke spreme.

YOGA

Drevna disciplina koja sjedinjuje fizičku, mentalnu i duhovnu praksu u jednu harmoničnu cjelinu, a cilj joj je transformirati duh i tijelo. Vježbanjem yoge riješit ćete se bolova u tijelu, od kojih je većina uzrokovana prekomjernim sjedenjem, povećat ćete svoje radne sposobnosti, poboljšati koncentraciju i disanje te početi otkrivati svoje skrivene snage. Namijenjena je svim razinama fizičke spreme i svim dobnim skupinama

CARDIO POWER

Ovim kardio  treningom poboljšat ćete  kondiciju, potrošiti veliki broj kalorija i zasigurno se dobro oznojiti!

FUNCTIONAL DRILL

Trening koji u jednoj vježbi uključuje više mišićnih skupina. Pokreti u funkcionalnom treningu aktiviraju više mišića gornjeg i donjeg dijela tijela, nego u klasičnom treningu snage. Takav tip treninga i pokreti simuliraju svakodnevno obavljanje fizičkih radnji, a idealan je za sve koji žele da im tijelo funkcionira bolje tijekom dana!

OSOBNI TRENING

Za one koji trening vole raditi individualno, a željeli bi da ih pritom prati profesionalac, privatni treninzi idealna su opcija. Stručnost naših trenera garantira maksimalnu posvetu njihovog vremena i pažnje s ciljem ostvarivanja Vašeg cilja na optimalan način.

Trener kojeg odaberete u određenom terminu vodit će Vas kroz trening od procesa zagrijavanja, pa sve do najsitnijih detalja pri izvođenju zadanih pokreta. Za Vas će kreirati najbolji mogući pristup treniranju svake mišićne skupine i zatim Vam pripomoći da savladate sve finese treninga u teretani.

Privatni trening izvrsna je opcija za početnike koji žele što bolje savladati tehniku treniranja, napredne vježbače čiji treninzi zahtijevaju nadzor, ali i profesionalce kojima se na ovaj način mogu dodatno proširiti obzori u svijetu treninga. Kakav god cilj imali, privatni treninzi pomoći će pri ostvarenju!