GRUPNI TRENING

Grupni treninzi vrlo su živ i dinamičan način vježbanja namijenjen prvenstveno onima koji osim treninga vole osjećaj zajedništva i druženje. Treninzi se odvijaju pod stručnim vodstvom iznimno kvalitetnih trenera u vrlo radnoj, ali i društvenoj atmosferi. Svakako isprobajte ovaj način vježbanja na koji se odlučuje sve više ljudi diljem svijeta. Dobra forma vam je zagrantirana!

STEP AEROBICS

Step aerobik koji će vas osvojiti, dobro oznojiti i zabaviti plesnim koracima, zanimljivom koreografijom i motivitirajućom glazbom.

PURE PILATES

Specifičan sustav vježbi kojim ćete ojačati cijelo tijelo i dovesti ga u ravnotežu, poboljšati snagu, stabilnost i fleksibilnost, a ponajviše posturu tijela. Trening se bazira na jačanju i stabilizaciji centralnog dijela tijela – trbuh, leđa, zdjelični pojas (core). Već nakon 5 treninga osjetit ćete razliku u tonusu mišića i držanju tijela.

INTERVAL TRAINING

Intervali visokog intenziteta u kombinaciji s intervalima niskog ili srednjeg intenziteta brže vas dovode do željenih rezultata, najbolji su za veću potrošnju kalorija, a takav tip treninga uvelike poboljšava tjelesnu izdržljivost i kondiciju.

WAKE UP WORKOUT

Idealna kombinacija intenzivnih vježbi koje čine smislenu cjelinu za sve mišićne skupine na osnovu kružnog treninga. Prvih 20 min aerobnog treninga razbudit će vaše tijelo i dovesti vas u aerobnu zonu, a ostatak treninga će vježbama snage aktivirati glavne mišićne skupine. Ovom vrstom treninga gubite veliki broj kalorija, uz postizanje mišićnog tonusa i lijepo oblikovanog tijela, a jutarnjim vježbanjem ćete ubrzati metabolizam i održati visoku razinu energije za cijeli dan.

TOTAL BODY WORKOUT

Trening snage i izdržljivosti za cijelo tijelo, aktivira sve mišićne skupine, a uz ciljane vježbe, motivirajuću glazbu i različite rekvizite djeluje na tonus mišića cijelog tijela.

FUNCTIONAL MOVEMENT

Trening koji u jednoj vježbi uključuje više mišićnih skupina. Pokreti u funkcionalnom treningu aktiviraju više mišića gornjeg i donjeg dijela tijela, nego u klasičnom treningu snage. Takav tip treninga i pokreti simuliraju svakodnevno obavljanje fizičkih radnji, a idealan je za sve koji žele da im tijelo funkcionira bolje tijekom dana!

STRENGHT & HIIT

30 min visoko intenzivnog treninga u kombinaciji s 30 min treninga snage srednjeg intenziteta vašem tijelu daje sve ono što mu je potrebno – snagu, izdržljivost i kondiciju! Za sve one koji vole kombinirati kardio programe i treninge snage!

SUSPENSION TRAINING

Jedinstveni način treninga uz pomoć suspenzijskih traka. Suspenzijske trake su pričvršćene za strop, a vi koristite gravitaciju te snagu vlastitog tijela. Trening suspenzije gradi funkcionalnu snagu tijela, ravnotežu i osnovnu stabilnost. Tehnike treninga suspenzije napravljene su tako da povežu tijelo u jedinstveni koordinirani sustav.

CIRCUIT BASED TRAINING

Kružni trening koji je raspoređen po stanicama, a na svakoj stanici izvodi se različita mišićna skupina i vježba. Trening obrađuje cijelo tijelo, uz vrlo zabavan i učinkovit koncept.

YOGA

Drevna disciplina koja sjedinjuje fizičku, mentalnu i duhovnu praksu u jednu harmoničnu cjelinu, a cilj joj je transformirati duh i tijelo. Vježbanjem Yoge riješit ćete se bolova u tijelu, od kojih je većina uzrokovana prekomjernim sjedenjem, povećat ćete svoje radne sposobnosti, poboljšati koncentraciju i disanje te početi otkrivati svoje skrivene snage.

CORE & BOOTY

Trening srednjeg intenziteta, kojim ćete, uz motivirajuću glazbu i ciljane vježbe oblikovati i učvrstiti mišiće stražnjice, trbuha, leđa i nogu. Uz pomoć različitih rekvizita te specifičan koncept vježbi, ovaj trening ciljano djeluje na oblikovanje i učvršćivanje ‘kritičnih’ dijelova tijela.

FAT BURN & CARDIO

Visoko intenzivan trening sastavljen od simultano kombiniranih kompleksnih i izoliranih vježbi. Cilj treninga je oblikovanje tijela s utjecajem na razvoj kondicije, izdržljivosti i koordinacije te na veliku potrošnju kalorija. Uvodni dio sastoji se od dinamičkog zagrijavanja, u glavnom dijelu treninga izvode se kardio vježbe te vježbe s vlastitom težinom i različitim rekvizitima kroz setove, a u završnom dijelu uživajte u opuštanju i istezanju.

OSOBNI TRENING

Za one koji trening vole raditi individualno, a željeli bi da ih pritom prati profesionalac, privatni treninzi idealna su opcija. Stručnost naših trenera garantira maksimalnu posvetu njihovog vremena i pažnje s ciljem ostvarivanja Vašeg cilja na optimalan način.

Trener kojeg odaberete u određenom terminu vodit će Vas kroz trening od procesa zagrijavanja, pa sve do najsitnijih detalja pri izvođenju zadanih pokreta. Za Vas će kreirati najbolji mogući pristup treniranju svake mišićne skupine i zatim Vam pripomoći da savladate sve finese treninga u teretani.

Privatni trening izvrsna je opcija za početnike koji žele što bolje savladati tehniku treniranja, napredne vježbače čiji treninzi zahtijevaju nadzor, ali i profesionalce kojima se na ovaj način mogu dodatno proširiti obzori u svijetu treninga. Kakav god cilj imali, privatni treninzi pomoći će pri ostvarenju!

POLUINDIVIDUALNI TRENING

Vježbajte u malim grupama, do 5 ljudi, uz stručno vodstvo trenerice. Individualni pristup podrazumijeva smjernice u prehrani, zamjenske vježbe ukoliko postoje ograničenja te sve asistencije i korekcije tijekom izvođenja vježbi. Naučite pravilno izvoditi vježbe, vježbajte pametno i zdravo i postignite brze rezultate!

Info i predbilježbe: michelle.playfitness@gmail.com,  +385 91 6400 001