Grupni treninzi

BUTT LIFT

Trening srednjeg intenziteta kojim ćete, uz motivirajuću glazbu, oblikovati i učvrstiti mišiće stražnjice i nogu. Uz pomoć različitih rekvizita (step klupice, nožni utezi, šipke, gume, lopte) te specifičan koncept vježbi ovaj trening ciljano djeluje na oblikovanje i učvršćivanje ‘kritičnih’ dijelova tijela. Namijenjen je svim razinama fizičke spreme.

INTERVAL TRAINING

Kombinacijom intervala visokog s intervalima niskog i srednjeg intenziteta brže izgubite višak kilograma, poboljšajte snagu, tjelesnu izdržljivost i kondiciju. Namijenjen je srednjoj i visokoj razini fizičke spreme.

SUSPENSION TRAINING

Jedinstveni način treninga uz pomoć suspenzijskih traka pričvršćenih za strop. Koristeći gravitaciju te snagu vlastitog tijela trening suspenzije gradi funkcionalnu snagu tijela, pospješuje ravnotežu i osnovnu stabilnost. Tehnike treninga suspenzije napravljene su tako da povežu tijelo u jedinstveni koordinirani sustav. Namijenjen je svim razinama fizičke spreme.

YOGA

Drevna disciplina koja sjedinjuje fizičku, mentalnu i duhovnu praksu u jednu harmoničnu cjelinu, a cilj joj je transformirati duh i tijelo. Vježbanjem yoge riješit ćete se bolova u tijelu, od kojih je većina uzrokovana prekomjernim sjedenjem, povećat ćete svoje radne sposobnosti, poboljšati koncentraciju i disanje te početi otkrivati svoje skrivene snage. Namijenjena je svim razinama fizičke spreme i svim dobnim skupinama.

HIGH INTENSITY

Trening visokog intenziteta, koji na principu kružnog treninga te uz upotrebu rekvizita poput girja, konopa, medicinki, guma itd., uključuje rad cijelog tijela. Namijenjen je ženama i muškarcima visoke razine fizičke spreme.

BODY CHALLENGE

Trening srednjeg intenziteta koji uključuje rad cijelog tijela. Bazira se na vježbama stabilnosti trupa te učenju pravilnog izvođenja osnovnih vježbi poput čučnja, mrtvog dizanja, veslanja itd. Namijenjen je svim razinama fizičke spreme.

SUPERIOR TRAINING

Jedinstveni trening snage strukturiran je od niza motorički kompleksnih vježbi koje se izvode u obliku zadataka od 45 sekundi. ST poboljšava snagu, izdržljivost, eksplozivnost, pokreće lokomotorni sustav te vas čini produktivnijima i uravnoteženima. Namijenjen je ženama i muškarcima visoke razine fizičke spreme. 

DEDICATED TO TRAINING (DTT)

DTT program kroz svoju metodiku ima utjecaj na sve funkcionalne sposobnosti, a ponajviše na mobilnost i fleksibilnost te koordinaciju i ravnotežu. DTT je trening koji kroz specijalno odabrane vježbe omogućuje da postignete ravnotežu duha i tijela, oslobodite se napetosti i stresa te potaknete pozitivne misli. Namijenjen je ženama i muškarcima svih razina fizičke spreme.

Raspored grupnih treninga

MALA DVORANA

Ponedjeljak

UTORAK

SRIJEDA

ČETVRTAK

PETAK

SUBOTA

 

 

 

 

 

 

 

 

17:00

POLUINDIVIDUALNI TRENING

Ana

17:00

POLUINDIVIDUALNI TRENING

Martina

17:00

POLUINDIVIDUALNI TRENING

Ana

17:00

POLUINDIVIDUALNI TRENING

Martina

18:00

POLUINDIVIDUALNI TRENING

Michelle

18:00

POLUINDIVIDUALNI TRENING

Michelle

18:00

POLUINDIVIDUALNI TRENING

Michelle

18:00

POLUINDIVIDUALNI TRENING

Michelle

18:00

POLUINDIVIDUALNI TRENING

Michelle

19:00

POLUINDIVIDUALNI TRENING

Michelle

19:00

POLUINDIVIDUALNI TRENING

Michelle

19:00

POLUINDIVIDUALNI TRENING

Michelle

19:00

POLUINDIVIDUALNI TRENING

Michelle

19:00

POLUINDIVIDUALNI TRENING

Michelle

Ponedjeljak

17:00

POLUINDIVIDUALNI TRENING

Ana

18:00

POLUINDIVIDUALNI TRENING

Michelle

19:00

POLUINDIVIDUALNI TRENING

Michelle

20:00

YOGA

Ivana

UTORAK

17:00

POLUINDIVIDUALNI TRENING

Martina

18:00

POLUINDIVIDUALNI TRENING

Michelle

19:00

POLUINDIVIDUALNI TRENING

Michelle

SRIJEDA

17:00

POLUINDIVIDUALNI TRENING

Ana

18:00

POLUINDIVIDUALNI TRENING

Michelle

19:00

POLUINDIVIDUALNI TRENING

Michelle

20:00

YOGA

Ivana

ČETVRTAK

17:00

POLUINDIVIDUALNI TRENING

Martina

18:00

POLUINDIVIDUALNI TRENING

Michelle

19:00

POLUINDIVIDUALNI TRENING

Michelle

PETAK

18:00

POLUINDIVIDUALNI TRENING

Michelle

19:00

POLUINDIVIDUALNI TRENING

Michelle

SUBOTA

09:00

SUPERIOR TRAINING

Goran

10:00

DTT

Goran

VELIKA DVORANA

Ponedjeljak

UTORAK

SRIJEDA

ČETVRTAK

PETAK

SUBOTA

09:00

MORNING WORKOUT

Ana

09:00

MORNING WORKOUT

Ana
09:00

MORNING WORKOUT

Ana

18:00

BUTT LIFT

Ana

18:00

HIGH INTENSITY

Martina

18:00

BUTT LIFT

Ana

18:00

HIGH INTENSITY

Martina

18:00

BUTT LIFT

Ana

19:00

INTERVAL TRAINING

Ana

19:00

BODY CHALLENGE

Martina

19:00

INTERVAL TRAINING

Ana

19:00

BODY CHALLENGE

Martina

19:00

INTERVAL TRAINING

Ana

20:00

SUSPENSION TRAINING

Davor

20:00

DTT

Goran

20:00

SUSPENSION TRAINING

Davor

20:00

DTT

Goran

20:00

SUSPENSION TRAINING

Davor

Ponedjeljak

09:00

POLUINDIVIDUALNI TRENING

Ana

18:00

BUTT LIFT

Ana

19:00

INTERVAL TRENING

Ana

20:00

SUSPENSION TRAINING

Davor

UTORAK

18:00

HIGH INTENSITY

Martina

19:00

BODY CHALLENGE

Martina

SUPERIOR TRAINING

Goran

SRIJEDA

09:00

POLUINDIVIDUALNI TRENING
Ana

18:00

BUTT LIFT

Ana

19:00

INTERVAL TRENING

Ana

20:00

SUSPENSION TRAINING

Davor

ČETVRTAK

18:00

HIGH INTENSITY

Martina

19:00

BODY CHALLENGE

Martina

SUPERIOR TRAINING

Goran

PETAK

09:00
POLUINDIVIDUALNI TRENING

Ana

18:00

BUTT LIFT

Ana

19:00

INTERVAL TRENING

Ana

20:00

SUSPENSION TRAINING

Davor